Bijna vertrekken - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Petra Borger - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Petra Borger - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Petra

27 Augustus 2006 | Nederland, Zwolle

Op 29 augustus vertrek ik naar Suriname. Ik ga daar vijf maanden stage lopen bij de Kinderbescherming in Paramaribo.
Ik ben nu nog in Zwolle, alles nog even voorbereiden. Ik vind het heel spannend, en ben ook een beetje zenuwachtig voor wat er komen gaat. Aan de andere kant vind ik het ook heel interessant om nieuwe mensen en een nieuw land te leren kennen.
Ik wil de komende tijd ontzettend genieten van alles en met deze site wil ik jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen..
Dus als jullie me nog niet zat zijn, check it out..

  • 28 Augustus 2006 - 15:20

    Agnes:

    AAAAAAHHHHH Morgen ga je vliegen. Een hele fijne reis. Veel plezier en geniet! Bosi!

  • 28 Augustus 2006 - 15:20

    Liesbeth:

    He meid!!

    Je gaat al bijna weg! Nu heb ik je niet eens meer gezien... :( Ik wilde eerst zaterdagmiddag bij je komen, maar door omstandigheden (die ik je nog wel ff vertel) kon ik niet. En nu ga je al weg!!! Nou geniet in ieder geval van de tijd die gaat komen. Niet teveel gekke dingen doen. Vergeet je niet dat je ook nog naar je stage gaat??

    Kussie Liesbeth

  • 28 Augustus 2006 - 19:36

    Tjeerd,Marga,Sander:

    Hallo Petra, We wensen je een goede vlucht toe en een hele fijne tijd in Suriname. Groetjes.

  • 28 Augustus 2006 - 20:35

    Louis:

    Heey Peeteey!!
    Morgen ist zover,dan ga je zo ver!
    ik wens je veel plezier!

  • 28 Augustus 2006 - 20:59

    Pim:

    dat je bij me weg bent vind ik al moeilijk, maar om dan naar suriname te vluchten vind ik een beetje overdreven!

  • 29 Augustus 2006 - 12:05

    Marlies:

    Dag liefie!! heel veel plezier in Suri!! wacht met het kadootje uitpakken tot zaterdag he! Ik ben zoooo trots op je, hele dikke zoenen van mij!!

  • 29 Augustus 2006 - 12:19

    Pim:

    geintje ;-)

  • 29 Augustus 2006 - 12:51

    Mama:

    lieve petra, hopelijk gaat de vlucht goed en ben je snel op de plaats van bestemming! Het is daar in ieder geval veel warmer dan hier.Het regent hier "vrolijk"! We spreken elkaar nog. dikke kus mama

  • 29 Augustus 2006 - 19:31

    Paul Schepers:

    Fijne reis en veel succes in Suriname! Ik ben benieuwd hoe het daar is en wat je gaat doen.

  • 30 Augustus 2006 - 10:28

    Roosje:

    Hej Peet,

    Fijne reis gehad? Mis je nu al! haha. Have fun!
    Dikke kus, Roosje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zwolle

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2007

Nickerie/party/relax

03 Januari 2007

Wat een week!

18 December 2006

Blakawatra en festival

11 December 2006

Rustug

28 November 2006

Mama, Marlies en Savanne Crossing
Petra

Actief sinds 25 Aug. 2006
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 31417

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: