I'm here!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Petra Borger - WaarBenJij.nu I'm here!! - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Petra Borger - WaarBenJij.nu

I'm here!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Petra

30 Augustus 2006 | Suriname, Paramaribo

Ik zit nu in een internetcafe aan de staat waarin ik woon. Dat is superhandig en dichtbij gelukkig:).
Mijn afscheid op schiphol was redelijk moeilijk toen ik alleen in die rij stond voelde ik me wel een beetje heel klein. Volgens mij had de beveiligingsambt medelijden met mij want hij controleerde helemaal niets en gaf me een klapje op mijn schouders.
In het vliegtuig zat ik naast een vrouw en een man, zij waren heel aardig, totaal niet vervelend. Eigenlijk heb ik de halve reis geslapen, en beetje muziek geluisterd.
Toen ik aankwam op het vliegveld was er nog een Nederlands meisje die in mijn huis komt te wonen dus ging ik samen met haar onze bus in op weg naar de Kwattaweg!
Ik had echt een superwarm welkom waardoor ik me meteen heel goed voelde, de kamers zijn heel mooi, ik zit bovenin (jaja hihi)en we hebben een balkon waar hangmatten hangen. Verder heb ik meteen mijn klamboe opgehangen voordat ik helemaal lekgeprikt ben. Maar ik heb heel lekker geslapen, was ook heel moe...

Toen ik zojuist met Ester naar dit internetcafe ging lopen zweette ik echt enorm. De warmte is echt niet houden hier, liep echt als een malle langs die weg, ik voelde alles stromen..(yuck) dus daar moet ik echt nog aan wennen..net als de gasten die psssssssst zeggen. Ignore!

Ik begin waarschijnlijk maandag met mijn stage en deze week ga ik er al even langs, schijnt. Het werkt allemaal net iets anders dan in NL.
Ben zeer benieuwd..

allerliefs

  • 30 Augustus 2006 - 14:32

    Roos:

    Weird, het is bij jou half 12..hihi en hier half 5!

    Succes met alles!

    kus Roosje

  • 30 Augustus 2006 - 17:45

    Mike:

    pssst... haha. wil je met me uit, mag ik met je meelopen? heb je wat te roken?

    ik heb net de uitslag van mijn tentamens. ondergetekende mag ook op stage, ole!

    heel veel plezier! mike

  • 30 Augustus 2006 - 18:36

    Liez:

    He you sweaty! nou kun je ervaren wat echt zweten is! hihih. Grappig hoor, van die beveiligingsbeambte! *zucht* wel irri op schiphol he.
    Nou dikke kusssssss en have fun: zus

  • 30 Augustus 2006 - 19:32

    Mama:

    lekker ontspannend, een hangmat op het balkon! Leuk die verhalen van je, dan weten we hoe het daar is. Doe voorzichtig kus mama

  • 31 Augustus 2006 - 07:26

    Niels:

    Quincy al gezien?

  • 31 Augustus 2006 - 08:48

    Nadjahra:

    Hey P!

    Blij te lezen dat je veilig bent aangekomen! En leuk voor je dat je je gelijk zo welkom voelt!
    Ja die warmte... I ENVIE YOU! Die is hier ver te zoeken!
    Enne... niet letten op die leeglopende suri's! ;-)

    Have fun! X Nad

  • 31 Augustus 2006 - 09:36

    Agnes:

    Heyyy Peet,

    Je bent boven gaan wonen. Helemaal fijn! Super! Geniet!

    KNUFFEL!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2007

Nickerie/party/relax

03 Januari 2007

Wat een week!

18 December 2006

Blakawatra en festival

11 December 2006

Rustug

28 November 2006

Mama, Marlies en Savanne Crossing
Petra

Actief sinds 25 Aug. 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 31417

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: