31/08 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Petra Borger - WaarBenJij.nu 31/08 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Petra Borger - WaarBenJij.nu

31/08

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Petra

31 Augustus 2006 | Suriname, Paramaribo

Oke, ben weer slim bezig om eerst foto's te plaatsen en daarna pas een bericht te typen..
Dan doe ik het maar even zo snel. Mijn kamer is echt geweldig, ik heb een tweepersoonsbed die goed ligt, het is wel ontzettend warm maar ik doe maar wel genoeg kleren aan in bed anders word ik lek gestoken. Trouwens, dat is nog helemaal niet gebeurd terwijl mijn huisgenoten eronder zitten.. hmm??
Waar ik moeilijk aan kan wennen is de warmte, het komt echt op me af. Ik heb gewoon een rokje aan en een hemd en ik zweet me dood. Dan kijk ik uit mijn raam en zie ik mensen in spijkerbroeken lopen? Damn...

Maargoed, gister zijn Ester en ik naar White beach geweest, een soort strand, het was echt mooi maar (weer) erg warm, verkoeling kan dan wel gezocht worden in het water maar dat water is niet echt koud om het maar zo te zeggen..
Onze taxi chauffeur was superaardig, en bracht ons veilig heen en terug. In de auto had hij de volume knop op zijn max en een zeer harde bass.. was wel lollig:P. Dat hebben ze hier allemaal..

Ik ben nu bezig foto's te plaatsen maar het gaat hier zoooo langzaam, ik ben iets te ongeduldig hiervoor, maar doe mijn best:)

  • 31 Augustus 2006 - 17:02

    Hans:

    heeeyyyyy petra!!!! hans hier, je neef :P . alles goed? vast wel! wel lekker hoor dat je daar in suriname zit , ben echt jaloers op je! zo te zien en te lezen schijnt het zonnetje dr aerdig deur! ik denk dat ik ook maar stage ga lopen in suriname. voorlopig moet ik het weer een jaartje doen met de herinneringen aan turkije.. ik hoor het allemaal wel weer als ik je weer zie in zwolle ofsow, en ondertussen lees ik af en toe je berichtjes op deze site. groetjes daar, en veel plezier verderC!!!!

  • 31 Augustus 2006 - 17:34

    Mama:

    mooi leventje heb je daar!Iedereen zou wel met je willen ruilen vooral met dat druilerige weer hier in Nederland.
    kus

  • 31 Augustus 2006 - 17:41

    Marlies:

    Joeeeee wat een cute-ass foto's! die stranden komen zo uit de bounty reclame...mmm heerlijk!
    KUS en dikke brasa (hihi):)

  • 31 Augustus 2006 - 17:51

    Bep Wildeboer:

    Leuke foto`s Petra, ja die warmte lijkt me vreselijk,maar als je maar wel slaapt.
    Geniet maar lekker.Bep.

  • 31 Augustus 2006 - 18:30

    Roger:

    Heej zussie-van ;o)
    Ehh, best aardig, die fotootjes, hahaha! En niet iedere zin blijven roepen dat het daar zo warm is, want hier is het sch##tweer #@$%^@^%&

    Enneh, wat is die brasa waar je zusje het over heeft? Krijg je ook van mij!

  • 31 Augustus 2006 - 19:15

    Wouter:

    Odi Peet,

    ik wou dat ik in mijn zwembroek bij het Hoornse meer zat... maar helaas, ik zit binnen met een opkomende frikowtu dankzij het slechte weer hier! Ik heb vandaag mijn rooster opgehaald en krijg het enorm druk... en jij hebt het waarschijnlijk safri... kenki???

    Bosi Wouter

    (ps. Spreken ze Sranantongo daar?)

  • 31 Augustus 2006 - 19:42

    Ruud:

    Hoi Petra, leuke foto's. Ester heeft mooie ronde schouders;)

  • 01 September 2006 - 11:09

    Agnes:

    Heyyy toffert,

    Ik ben jaloers! Zo lekker het zonnetje bij White Beach. Doe Annend (?!) de groetjes van me en wat betreft de muggebulten... die komen nog wel, maak je geen zorgen.

    Bigi brasa!

  • 01 September 2006 - 18:02

    Petra:

    agnes! >>> je krijgt de groeten van marieke! zelfs je naambordje hangt nog aan de deur.. ze wilde em nog niet weghalen..lief he! taxi chauffeurs zijn geweldig en ze kennen je allemaal! haha
    knufff

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2007

Nickerie/party/relax

03 Januari 2007

Wat een week!

18 December 2006

Blakawatra en festival

11 December 2006

Rustug

28 November 2006

Mama, Marlies en Savanne Crossing
Petra

Actief sinds 25 Aug. 2006
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 31419

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: