NAW-gegevens - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Petra Borger - WaarBenJij.nu NAW-gegevens - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Petra Borger - WaarBenJij.nu

NAW-gegevens

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Petra

01 September 2006 | Suriname, Paramaribo

Hier even mijn nieuwe telefoonnummer en adres:
Petra Borger
Kwattaweg 70
Paramaribo
Suriname

Tel: 005978798446

En bij deze nog wat foto's van mijn huisvesting.
Maandag ga ik naar mijn stage adres, ben er vandaag ook geweest maar mijn begeleider was nog met verlof...
xx

  • 01 September 2006 - 19:45

    Mama:

    je hebt een mooie kamer zo te zien! Lekker veel plek om te slapen.

  • 02 September 2006 - 07:34

    Niels:

    GEFELICITEERD!!!!

    Ik heb nu je adres dus ik ga je gelijk een kaart sturen. Hopen dat je die dan voor je 22e hebt.

    We hebben maar vast wat foto ruimte gedoneerd. Je kunt dus weer effe knippen met je camera.

    XXX Niels (en je zusje)


  • 02 September 2006 - 07:38

    Marlies:

    GEFELICITEERD met je 21ste verjaardag. Zit je daar lekker in ut zonnetje...wooeee ik moet flyeren vandaag voor de dansschool, yek. Maja, you gotta do what you gotta do. Eigenlijk was de dvd je kado, maar omdat jij alles weer te vroeg hebt uitgepakt heb ik met Niels nog een andere presentje geregeld...
    superdoeiiiiiii en stevige knuffel van je zus
    peace out/just petey!

  • 02 September 2006 - 08:16

    Marlies:

    GEFELICITEERD met je 21ste verjaardag. Zit je daar lekker in ut zonnetje...wooeee ik moet flyeren vandaag voor de dansschool, yek. Maja, you gotta do what you gotta do. Eigenlijk was de dvd je kado, maar omdat jij alles weer te vroeg hebt uitgepakt heb ik met Niels nog een andere presentje geregeld...
    superdoeiiiiiii en stevige knuffel van je zus
    peace out/just petey!

  • 02 September 2006 - 09:09

    Diny En Piet Schepers:

    Petra,

    Een tropische, 21ste verjaardag met zon, zee en strand in de buurt: van harte proficiat!
    Een fijne dag en voor de komende maanden veel studie- en ervaringsgenot gewenst!

  • 02 September 2006 - 10:26

    Roger:

    Ja dan kan er van mij ook nog wel een felicitatietje bij natuurlijk.....

    GEFELICITAART!!!

    Zo gaat dat in Suriname he. Als vandaag niet dan kom je maandag toch terug ;o)

  • 02 September 2006 - 11:26

    Agnes:

    HEIP HIEP HOERA!!! Gefeliciteerd!!! Verjaardagskusjes!!!

  • 02 September 2006 - 11:55

    Ben Schepers:

    Ha Petra,

    Gefeliciteerd met je 21e verjaardag. Zo te zien is het daar een stuk zonniger dan hier dus volgens mij komt dat helemaal goed! Het wordt ook vast een interessant half jaar.

    Succes en veel plezier.

  • 02 September 2006 - 13:15

    Wouter:

    Heyhey,
    gefeliciteerd met je verjaardag! Eindelijk volwassen... toch? :p Party met veel Parbobiertjes? Fijne dag!
    x Wouter

  • 02 September 2006 - 13:22

    Claudia:

    Gefeliciteerd met je verjaardag! Het ziet er allemaal heel erg leuk uit op de foto's. Veel plezier vandaag en de komende tijd!

  • 02 September 2006 - 15:37

    Carlien:

    Heey Petey!!!

    Uit de andere reacties begrijp ik dat je jarig bent :D Gefeliciteerd!!!!
    Ik hoop dat je een super toffe dag hebt. Kun je een beetje lekker op stap in paramaribo??
    Heel veel succes op je stage maandag, en niet te hard werken he:D
    Geef je Ester een kus van me?

    Heel dikke kus en veel liefs van Carlien

  • 02 September 2006 - 17:28

    Joost Wildeboer:

    Hey petras, zag op hyves dat je jarig was en wilde je bijdeze even feliciteren met je verjaardag!! hoop dat je daar een leuke dag hebt en het verder naar je zin hebt.

    Fijne dag nog!! gr en x joost

  • 02 September 2006 - 18:31

    Marga, Tjeerd, Sander En Oma:

    Petra van harte gefeliciteerd en nog vel jaren in gezondheid

  • 02 September 2006 - 19:28

    Ejay:

    Ola Petey,

    Gefeliciteerd met je verjaardag! 21, ik zeg je mag eindelijk de &zo in.. :p
    Veel plezier nog vandaag!

    Kus EJ

  • 02 September 2006 - 19:50

    Tom En Marian:

    Hoi Petra,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! We hopen dat je het erg naar je zin hebt en een beetje gaat wennen aan de warmte :) Groeten Marian en Tom

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2007

Nickerie/party/relax

03 Januari 2007

Wat een week!

18 December 2006

Blakawatra en festival

11 December 2006

Rustug

28 November 2006

Mama, Marlies en Savanne Crossing
Petra

Actief sinds 25 Aug. 2006
Verslag gelezen: 401
Totaal aantal bezoekers 31415

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: