weekend - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Petra Borger - WaarBenJij.nu weekend - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Petra Borger - WaarBenJij.nu

weekend

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Petra

03 September 2006 | Suriname, Paramaribo

Update!
Bedankt voor alle felicitaties, ik vond het echt super om te lezen, kreeg er een warm gevoel van, en het is hier al een bloedhitte! hihi:)

Ik heb een leuke verjaardag gehad, iedereen in het huis wist het en we zijn met zijn allen uit eten gegaan, daarna hebben ze een ijstaart voor mij besteld, die ik natuurlijk naar binnen heb gewerkt.. Na het eten zijn we nog naar een discotheek gegaan, genaamd Stars. Het is een van de populairste discotheken en er komen veel mensen. De sfeer is anders dan in NL, de mesnen schamen zich nergens voor en de vrouwen kleedden zich zeer exotisch... Hetzelfde geldt voor dansen, ze zijn hier rytmisch en houden van bewegen. Daarnaast zijn ze ook weer heel brutaal en komen gewoon achter je staan of pakken je hand. Nou, ben er niet van gediend hoor, dus ik doe gewoon arrogant en dan gaan ze weer naar de volgende, hehe.
We waren allemaal erg moe, viel al bijna in slaap in de taxi. Maar de volgende dag was ik alweer om 7 uur wakker. De zon staat vol op mijn kamer en de buurman heeft de gewoonte om elke ochtend om 6 uur te rochelen, ik zeg: drankprobleempje hehe:)

Mijn huisgenoten en ik zijn naar de Cola Kreek geweest, tis iets meer dan een uurtje rijden vanaf mijn huis. Het was er erg leuk, de rivier die daar loopt heeft de kleur van cola (vandaar de naam). Daar hebben we de hele gezeten, gelezen en gekletst. Het is vreemd om als 10 blanken tussen alleen maar donkere mensen te zitten, je ziet ook allemaal donkere hoofden boven het water uitkomen, en wij reflecteren zeg maar hihi:)

Voor de rest, heb ik niets nieuws. Gister hadden twee vrouwen ruzie bij de supermarkt, toen gingen ze met elkaar vechten en niet zo een beetje ook, twas niet eng maar beetje genant, want ze scheurden letterlijk elkaars kleren van het lijf...

xxxx

  • 03 September 2006 - 19:56

    Rogier:

    Ja, eerste berichtje voor mij!!!

    Hahaha, klinkt dynamisch vechtende vrouwen en hitsige discogangers!
    Smaakt de Kreek ook naar cola?
    Ben je al een beetje bijgekleurd?

    Veel plezier nog en op naar de volgende update!

  • 04 September 2006 - 10:50

    Paulien:

    Hi Petra. JIj hebt dus ook een site.. te gek! Vind jullie verhalen echt super leuk om te lezen!
    Geniet er van!
    Liefs paulien

  • 04 September 2006 - 12:45

    Wim:

    hai petra,

    jij kent mij niet, maar wat was aan het rondkijken op waarbenjij.nu. Ik vertrek zelf in november naar suriname. Normaal werk ik als reisleider in Afrika, maar ga nu voor het eerst naar zuid-amerika; Suriname. Omdat ik van plan ben om aansluitend voor mezelf op peru of Bolivia te vliegen ben ik hevig op zoek naar vliegmaatschappijen die dat aanbieden; helaas..niets te vinden. Weet jij heel toevallig maatschappijen in suriname die die vluchten aanbieden? zou te gek zijn als je iets weet en hoop dat je zou willen reageren op mijn vraag. alvast bedankt. groetjes; wimkok.waarbenjij.nu

  • 04 September 2006 - 16:27

    Mama:

    Dat is weer eens wat anders, een gevecht tussen 2 vrouwen! Lekker zwemmen daar dat kan je wel effe volhouden
    dikke kus mama

  • 04 September 2006 - 16:53

    Marlies:

    eyyy petey, ziet er super uit man die foto's. Hoe kom je eigenlijk aan die ruimte...:) hehe. Jullie bij de watermeloen ziet er erg gezellig uit.
    Ben zo benieuwd hoe je eerste dagje bij stage was. Nah, ik hoor het wel!!
    LIEFZZZ LIEZZZ

  • 04 September 2006 - 19:33

    Bep Wildeboer:

    Hoi Petyra nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.
    Leuk die foto`s.
    Geniet lekker.
    Bep.

  • 08 September 2006 - 14:34

    Agnes:

    Kwatta de gekste, het ziet er weer erg gezellig uit! Top geniet! Dikke knuf

  • 09 September 2006 - 03:32

    Suniel:

    suniel taxi
    suniel24@hotmail.com
    zanderij menzen ophalen 85srd en taxi in paramaribo ook met goeie prijzen
    de groeten aan een ieder die deze site lezen

  • 09 September 2006 - 08:14

    Tom:

    Hoi Petra,
    In de vroege morgen van Vrijdag 22 september 2006 vindt er een ringvormige zonsverduistering plaats. Heel toevallig gaat de centrale lijn over paramaribo! De zon komt om 9.49UT (6.19 uur plaatselijke tijd?) dan als een ring op in het oosten. Misschien dat je deze kan zien bij goed weer en voldoende zin om vroeg op te staan.

    Groeten,
    Tom

  • 09 September 2006 - 12:40

    Peet:

    Tom, wat leuk dat je dat vermeld, kan ik toch nog iets leuks en unieks zien s'ochtends! Ik zal het bekijken..
    Thanks!!

  • 11 September 2006 - 09:14

    Nadjahra:

    Hey luilak,

    Waar blijven je nieuwe verhalen? wel up to date blijven he! Ben namelijk erg nieuwsgierig! :-P

    KUs Nad

  • 11 September 2006 - 11:59

    Marlies:

    he people
    Voor iedereen die het niet weet, petey heeft een keelontsteking onder de leden en is nu aan de antibiotica. Dus een paar leuke en oppeppende berichtjes zullen haar goed doen!!
    Kus

  • 12 September 2006 - 07:11

    Roos:

    Hej Peet!

    Beterschap met je keeltje! Ik mis je! Ik mail je!

    x Roos

  • 12 September 2006 - 10:31

    Wouter:

    Hey Peet,

    Ik hoop dat ik snel weer een nieuw bericht kan lezen op je site!
    Beterschap!

    Groet Wouter

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2007

Nickerie/party/relax

03 Januari 2007

Wat een week!

18 December 2006

Blakawatra en festival

11 December 2006

Rustug

28 November 2006

Mama, Marlies en Savanne Crossing
Petra

Actief sinds 25 Aug. 2006
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 31416

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2006 - 29 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: